Strona główna/Dla rodzica/Stołówka/Regulamin stołówki

Regulamin stołówki

Regulamin stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Miłowicach

  1. Uprawnienia do korzystania ze stołówki:
    1. Ze stołówki szkolnej mogą korzystad uczniowie, nauczyciele, pracownicy szkoły oraz osoby z zewnątrz.
    2. Na posiłki uczniowie zapisywani są na początku oraz w trakcie roku szkolnego.
    3. Stołówka zapewnia śniadania oraz dwudaniowe obiady gotowane w szkolnej kuchni.
    4. Jadłospis ustalony przez Intendenta i kucharkę zatwierdzony przez Dyrektora Szkoły oraz wysokośd opłat zamieszczane są na tablicach w stołówce szkolnej oraz na stronie internetowej szkoły w zakładce ”stołówka”.
    5. Posiłki przygotowywane są zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i kalkulacją kosztów.
  2. Odpłatność za posiłki:
    1. Cena posiłku dla uczniów to koszt zużytych produktów, czyli wsad do kotła 
    2. Nauczyciele, pracownicy i osoby z zewnątrz ponoszą odpłatnośd stanowiąca koszt zużytych produktów oraz koszt utrzymania kuchni w przeliczeniu na jeden obiad.
    3. W sytuacjach wzrostu kosztów produktów dopuszcza się możliwośd zmiany odpłatności, po poinformowaniu  korzystających ze stołówki z miesięcznym wyprzedzeniem.
  3. Opłaty:
    1. Opłaty za korzystanie z posiłków wnosi się w okresach miesięcznych do 15 dnia każdego miesiąca u Intendenta Szkoły.
    2. Wpłaty potwierdzone są dowodem wpłaty na numerowanym kwitariuszu i podpisem Intendenta. Oryginał otrzymuje wpłacający, kopia pozostaje do rozliczenia dokumentacji stołówki.
    3. Opłaty można także dokonywad drogą elektroniczną, wysokośd opłaty za dany miesiąc jest dostępna na stronie internetowej szkoły lub tablicach informacyjnych, jedynie w przypadku odpisu wysokośd opłaty jest podana e-mailem przez intendenta do 5 dnia miesiąca . Kwota za posiłki powinna wpłynąd do 15 dnia każdego miesiąca na konto bankowe nr 95 9584 1076 2007 0700 3994 0001 Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w tytule należy podad imię i nazwisko dziecka oraz czy wpłata dotyczy to Szkoły czy Przedszkola.
    4. W przypadku nieterminowych płatności uczeo zostaje skreślony z listy żywienia.
    5. Intendent Szkoły posiada imienne listy uczniów korzystających z posiłków.
  4. Zwrot kosztów za posiłki:
    1. Zwrot poniesionych kosztów może nastąpid z powodu choroby, wycieczki, lub innych przyczyn losowych.
    2. Nieobecnośd musi byd zgłoszona u Intendenta lub w sekretariacie osobiście, telefonicznie lub na adres e-mail Intendenta , odpis nastąpi od następnego dnia po otrzymaniu zgłoszenia.
    3. Odliczenie kwoty następuje z odpłatności w następnym miesiącu.
    4. Nie zgłoszona nieobecnośd nie podlega zwrotowi.
  5. Wydawanie posiłków i zasady zachowania jadalni;
    1. Posiłki wydawane są od godz. 11, 40 do godz. 13,00.
    2. Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania.
    3. Przed okienkiem obowiązuje kolejka w jednym szeregu.
    4. Niezwłocznie po posiłku należy ustąpid miejsca innym odnosząc brudne naczynia w wyznaczone miejsce.

Regulamin wchodzi w życie zarządzeniem nr 4/ 2017 z dnia 31 sierpnia 2017 r. Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miłowicach.

do góry