Regulamin stołówki
Regulamin stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Miłowicach
- Uprawnienia do korzystania ze stołówki:
- Ze stołówki szkolnej mogą korzystad uczniowie, nauczyciele, pracownicy szkoły oraz osoby z zewnątrz.
- Na posiłki uczniowie zapisywani są na początku oraz w trakcie roku szkolnego.
- Stołówka zapewnia śniadania oraz dwudaniowe obiady gotowane w szkolnej kuchni.
- Jadłospis ustalony przez Intendenta i kucharkę zatwierdzony przez Dyrektora Szkoły oraz wysokośd opłat zamieszczane są na tablicach w stołówce szkolnej oraz na stronie internetowej szkoły w zakładce ”stołówka”.
- Posiłki przygotowywane są zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i kalkulacją kosztów.
- Odpłatność za posiłki:
- Cena posiłku dla uczniów to koszt zużytych produktów, czyli wsad do kotła
- Nauczyciele, pracownicy i osoby z zewnątrz ponoszą odpłatnośd stanowiąca koszt zużytych produktów oraz koszt utrzymania kuchni w przeliczeniu na jeden obiad.
- W sytuacjach wzrostu kosztów produktów dopuszcza się możliwośd zmiany odpłatności, po poinformowaniu korzystających ze stołówki z miesięcznym wyprzedzeniem.
- Opłaty:
- Opłaty za korzystanie z posiłków wnosi się w okresach miesięcznych do 15 dnia każdego miesiąca u Intendenta Szkoły.
- Wpłaty potwierdzone są dowodem wpłaty na numerowanym kwitariuszu i podpisem Intendenta. Oryginał otrzymuje wpłacający, kopia pozostaje do rozliczenia dokumentacji stołówki.
- Opłaty można także dokonywad drogą elektroniczną, wysokośd opłaty za dany miesiąc jest dostępna na stronie internetowej szkoły lub tablicach informacyjnych, jedynie w przypadku odpisu wysokośd opłaty jest podana e-mailem przez intendenta do 5 dnia miesiąca . Kwota za posiłki powinna wpłynąd do 15 dnia każdego miesiąca na konto bankowe nr 95 9584 1076 2007 0700 3994 0001 Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w tytule należy podad imię i nazwisko dziecka oraz czy wpłata dotyczy to Szkoły czy Przedszkola.
- W przypadku nieterminowych płatności uczeo zostaje skreślony z listy żywienia.
- Intendent Szkoły posiada imienne listy uczniów korzystających z posiłków.
- Zwrot kosztów za posiłki:
- Zwrot poniesionych kosztów może nastąpid z powodu choroby, wycieczki, lub innych przyczyn losowych.
- Nieobecnośd musi byd zgłoszona u Intendenta lub w sekretariacie osobiście, telefonicznie lub na adres e-mail Intendenta , odpis nastąpi od następnego dnia po otrzymaniu zgłoszenia.
- Odliczenie kwoty następuje z odpłatności w następnym miesiącu.
- Nie zgłoszona nieobecnośd nie podlega zwrotowi.
- Wydawanie posiłków i zasady zachowania jadalni;
- Posiłki wydawane są od godz. 11, 40 do godz. 13,00.
- Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania.
- Przed okienkiem obowiązuje kolejka w jednym szeregu.
- Niezwłocznie po posiłku należy ustąpid miejsca innym odnosząc brudne naczynia w wyznaczone miejsce.
Regulamin wchodzi w życie zarządzeniem nr 4/ 2017 z dnia 31 sierpnia 2017 r. Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miłowicach.